poniedziałek, 8 lutego 2016

Drzwi nr 55 i bonus

Elegancka, biała kamienica, ogromne białe drzwi, ozdobne kute ornamenty wyglądające jak delikatna koronka... jakoś kojarzy mi się to wszystko z suknią panny młodej z czasów naszych prababek. Wspaniałe są te drzwi i właściwie wystarczyłoby je porządnie umyć, żeby znów zachwycały spacerowiczów, którzy postanowili przysiąść naprzeciwko, na ławeczce przed wejściem do zamku.

Maribor / Słowenia


Jako bonus mam dla Was dzisiaj jeszcze kilka zdjęć ciekawych klamek z Mariboru. W Słowenii takie klamki zachowały się w bardzo wielu kamienicach. Spotykałam je właściwie na każdym kroku. Jakoś nikt nie wpada na pomysł, żeby wymieniać je na bardziej solidne, nowoczesne i pancerne. 


Więcej o cyklu przeczytacie tutaj.

Miłego dnia!
Marta

2 komentarze:

  1. Ostatnio jak byłam we Wiedniu też miałam plany obfocić wszelakie bramy, jakie napotkam, ale pobyt był tak krótki (2 dni) i szybki - nie byliśmy sami , że nie dałam rady, ale zawsze mnie urzekają takie stare drzwi , kołatki i klamki ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle idąc ulicą po prostu przystaję na 10 sekund i robię zdjęcie. Adam (a czasem grupa znajomych)się nawet nie zatrzymuje:)
      Niestety odbija się to na jakości, ale zależy mi zawsze, żeby jak najwięcej zobaczyć, gdy jestem w innym mieście więc szkoda mi czasu na dłuższe przystanki.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...