niedziela, 19 lipca 2015

Drzwi nr 28

W poprzednim poście pokazywałam piękne drzwi z Krakowa, a dziś coś równie monumentalnego i również z Polski. Jest tu wszystko: rzeźbione drewno, piękna klamka, stara latarnia z numerem domu, szybka chroniona kratą kutą w różne zawijasy, wspaniały balkon i wielkie kolumny. Przepych i elegancja na całego. Podoba mi się, że kamienica jest zadbana, ale nieodnowiona i widać upływ czasu.

Wrocław / Polska


Więcej o cyklu przeczytacie tutaj.

Miłego dnia!
Marta

2 komentarze:

  1. Te drzwi mają piękną oprawę. Są jak obraz w ramce . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno byłam we Wrocławiu i pokochałam to miasto od pierwszego wejrzenia... Bardzo, bardzo chcę tam wrócić! A drzwi, hm... nie kojarzę ich, a są rzeczywiście piękne. Jednak najpiękniejsze jakie widziałam były w Tunezji, takie kolorowe, cudne, radosne :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...