poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kuchenne dwa w jednym

Moja kuchnia niestety nie jest "tą wymarzoną". Niby urządzałam ją niedawno i wiedziałam co mi się podoba, a co nie, ale niestety rzeczywistość nie zawsze da się pogodzić z marzeniami. Warunki lokalowe i techniczne, ograniczenia finansowe oraz różne kompromisy sprawiły, że wygląda jak wygląda. Ale marzenia to fajna rzecz i nie należy z nich rezygnować. I tak sobie myślę, że jak kiedyś znowu będę urządzać kuchnię, to wrócę do pomysłu, żeby mieć w niej szafki w dwóch kolorach (a najlepiej też w różnych stylach). Poniżej możecie zobaczyć próbkę takich wciąż jeszcze dość nietypowych kuchni. Ciekawa jestem jak Wam się podoba takie rozwiązanie.










Przyznam szczerze, że gdybym miała z powyższych zdjęć wybrać tylko jedno - to które najbardziej mi się podoba - to miałabym straszny problem. A wy umiecie wskazać tę waszym zdaniem najfajniejszą?

Miłego dnia!
Marta

30 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba łączenie różnych szafek. Rzeczywiście ciężko byłoby się zdecydować, które zdjęcie jest najlepsze, ale mnie chyba najbardziej wpadło w oko połączenie bieli z jasnym drewnem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne jest to połączenie, nie przytłacza pomieszczenia. Lubię naturalne drewno w kuchni.

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się ta na pierwszym i ostatnim zdjęciu. Chyba musiałabym urządzić jedną ścianę tak a drugą tak :) Ciekawe pomysły a co do realizacji marzeń to nigdy nie jest za późno. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ja mam podobnie. Też te dwie skrajności najbardziej mi się podobają :)

      Usuń
  3. Coraz częściej podobają mi się właśnie takie nietypowe łączenia :) pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie dobrane kolory mogą bardzo fajnie wyglądać

      Usuń
  4. Mi bardzo, marzy mi się w kolejnym mieszkaniu witryna od jakiegoś starego kredensu zamiast szafek górnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja marzyłam takiej starej górce od kredensu już do tego mieszkania, ale niestety nie wpadło mi w ręce nic, co by się nadawało. Ale kiedyś może zrealizuję ten pomysł. Choć pewnie ty będziesz pierwsza ;)

      Usuń
  5. Fajne są takie połączenia np. biały z drewnem lub biały z szarym super. Ja marzę o nowej kuchni oj marzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że jak urządzałam swoją kuchnię, to ikea nie miała w ofercie szarych szafek. Wtedy na pewno zrobiłabym dwukolorową.

      Usuń
  6. Numer 2 - zdecydowanie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się kuchnie, w których górne i dolne szafki są z innej bajki, albo chociaż w innym kolorze. U siebie widziałabym kuchnię z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też ona się bardzo podoba, ale wydaje mi się, że żeby wyglądała dobrze, powinno to być dość duże pomieszczenie. Kiedyś się takiej dorobię ;)

      Usuń
  8. Czwarte zdjęcie, zdecydowanie :) krem i szarość a do tego ten urokliwy styl... Takie połączenie podoba mi się nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że ta kuchnia ma ogromny potencjał, bo zmieniając retro dodatki na jakieś inne, można zupełnie odmienić jej charakter.

      Usuń
  9. W każdej jest coś co zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, dlatego tak trudno wybrać mi jedna najfajniejszą

      Usuń
  10. lubię takie połączenia kuchni :) chyba naj podoba mi sie ta z pierwszego zdjecia.. choc wymieniłabym marmur bo go nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tak - ja też zrezygnowałabym z mamrmuru..ale te wiszące szafki są zachwycające!

      Usuń
    2. no ja mam dokładnie tak samo. Pierwsza kuchnia szalenie mi się podoba, ale wymieniłabym marmur na coś innego. Tylko zastanawiam się co by tu mogło pasować.

      Usuń
  11. Szczerze mówiąc też ciężko mi wybrać najładniejsze zdjęcie, ładne kuchnie wybrałaś. :) I bardzo fajne jest takie połączenie różnych kolorów szafek góra- dół.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, że ne tylko ja jestem taka niezdecydowana :)

      Usuń
  12. Mój komentarz się nie zapisał więc się powtórzę :) Kuchnia z pierwszego zdjęcia jest moją absolutnie wymarzoną i jej zdjęcia mam schowane w specjalnym folderze z inspiracjami :)Jest idealna (nie licząc marmuru)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nią zachwycam. Gdybym miała dużo przestrzeni, to chciałabym coś w tym stylu. Bo w małym mieszkanku to raczej nie będzie wyglądało dobrze.

      Usuń
    2. Ja mam obiekcje tylko co do wysokości - to pomieszczenie ze zdjęcia jest wyzsze niż standardowe mieszkanie. Ja mam dużą kuchnię jeśli chodzi o powierzchnię, no ale wysokość standardowa chyba 265 cm...

      Usuń
  13. Druga od końca zdecydowanie najbardziej mi sie podoba. Czysta elegancja z kroplą mięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drugiej od końca zachwycają mnie nie lulko fantastyczne kolory szafek, ale również ich rozmieszczenie i to, jak skórzane uchwyty nawiązują kolorystycznie do pięknej klepki. Zmieniłabym tylko marmur na drewniany blat w kolorze podłogi, bo ja nie jestem fanką marmurów.

      Usuń
  14. Najbardziej przypadła mi do gustu ta ostatnia, ale blisko mego serca jest kuchnia z IKEA kroktorp kremowy. http://dzmu.blogspot.com/2013/02/w-moim-sercu-jest-kuchnia.html http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S49027593/#/S89027614

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ze swoją kuchnia też mam niestety problem. Za dużo kompromisów, zły czas na jej tworzenie. Czasami już tak w życiu bywa. Taką jak na pierwszym zdjęciu przyjęłabym bez mrugnięcia okiem. :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...