niedziela, 5 kwietnia 2015

Drzwi nr 13 i bonus

Co powiecie na mały przerywnik od jajek, kurczaków, zajączków? Święta, nie święta, mamy weekend i post z drzwiami się należy.
Z okazji Wielkanocy wybrałam drzwi w kolorze moich tegorocznych pisanek. Jak już pewnie wiecie, jest to mój ulubiony kolor więc nic dziwnego, że obfotografowałam każdy detal. Poza niebeskościami zachwyciły mnie kute elementy. Precyzja ich wykonania, dbałość o szczegóły i niemalże koronkowa robota są naprawdę godne podziwu. Mam wrażenie, że z kowalami, którzy umieją zrobić takie cuda mogą konkurować jedynie panie zdobiące pisanki woskiem i tworzące na nich niesamowite, skomplikowane wzory.

Wrocław / Polska




Więcej o cyklu przeczytacie tutaj.

Miłego dnia!
Marta

7 komentarzy:

  1. Piękne, kute elementy robią ogromne wrażenie!
    Martuś, zdradzisz gdzie we Wrocławiu zrobiłaś to zdjęcie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, trudne pytanie. Nie znam Wrocławia na tyle, żeby pamiętać jak się nazywał ten placyk. To był zaułek, gdzieś pomiędzy rynkiem i rzeką. Wydaje mi się, że obok były jakieś uniwersyteckie budynki. Na pewno był tam też bar z masą studentów i turystów ;) I kościół do którego wchodziło sie od boku, a nie tradycyjnie od głównej nawy. Te drzwi były chyba właśnie na ścianie kościoła. Spróbuję przypomnieć sobie coś bardziej dokładnie.

      Usuń
    2. To będę miała cel, jak pojadę do Wrocławia :))

      Usuń
  2. No właśnie, gdzie? Cudo takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę chyba znaleźć jakieś street view, żeby sobie przypomnieć :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...