środa, 3 grudnia 2014

Wnętrzarskie safari, czyli z aparatem wśród mebli

Ten wpis miał się tu pojawić ze dwie godziny temu, ale niestety od komputera oderwała mnie pralka, która postanowiła wybrać wolność. Wydawało nam się, że jesteśmy bardzo sprytni, bo skróciliśmy jej kabel, żeby w razie czego najpierw wyrwała wtyczkę, a dopiero potem wąż z wodą. Niestety dzisiaj nas przechytrzyła i podczas wirowania nie dość, że jakoś wylazła z ciasnej wnęki, to jeszcze zrobiła to w taki sposób, że mieliśmy powódź w połowie mieszkania. No cóż...

Ale do sedna. Być może pamiętacie jak pisałam TUTAJ, że razem z Lu i Agutkiem wygrałyśmy stylizowanie wnętrza do katalogu i udział w sesji zdjęciowej nowej kolekcji kafli Paradyż. Sesja już jutro (hura!!!), ale przygotowania do niej zaczęłyśmy jakiś czas temu. Odwiedziłyśmy kilka pięknych sklepów, w których obmacałyśmy i obfotografowałyśmy wszystko co się dało. Jak się domyślacie była to dla nas baaaardzo ciężka praca :))) A wszystko po to, żeby wybrać i wypożyczyć meble i dodatki, które wykorzystamy podczas sesji. 
Naoglądałyśmy się wspaniałych przedmiotów i aranżacji i postanowiłam podzielić się z wami  choć częścią tych wrażeń. Poniższe zdjęcia i aranżacje pochodzą z warszawskich sklepów NAP, BoConcept, Comforty oraz House&More. Jest tu niezła mieszanka stylów. Ciekawa jestem, który jest wam najbliższy i co byście wybrali do swoich domów?









Jutro zapowiada się wspaniała zabawa. Trzymajcie za nas kciuki, żebyśmy nie dały plamy. Zamierzam podpatrywać profesjonalistów i nauczyć się jak najwięcej od fotografa. Mam nadzieję, że to będzie dzień, który zaowocuje pięknymi efektami. Jak się uda, to pokażę wam co nieco zza kulis na instagramie.

Miłego dnia!
Marta

16 komentarzy:

  1. Hmm, musicie ją chyba jakoś ukarać (pralkę) i uwiązać ba sznurku;)

    Wiem, co bym wybrała: ten niekończący się regał z pierwszego zdjęcia... Zapełniałabym go książkami kwadracik po kwadraciku!:) I ceglaną ścianę. W ogóle ten regał postawiłabym na tle ceglanej ściany:) rozmarzyłam się...

    Powodzenia!
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem doskonale te marzenia, bo regał to również mój typ :) oj jak ja bym chciała mieć na niego miejsce!

      Usuń
  2. Martuś, plamy na pewno nie dacie! Nie Wy :) Życzę udanej zabawy i niezapomnianej przygody!
    A regał z pierwszego zdjęcia ja też wybrałabym, jest cudowny! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wybieram regał :)
      zamierzam się dobrze bawić, a wy trzymajcie kciuki
      ściskam

      Usuń
  3. dziewczyny udanej zabawy i powalajacych efektów jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Iza, oby były naprawdę powalające ;)
      buziaki

      Usuń
  4. powodzenia Martuś! trzymam kciuki i czekam na efekty :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba mocno trzymałyście kciuki, bo nieskromnie powiem, że świetnie na to wyszło :) Ja jestem baaardzo zadowolona z efektu.

      Usuń
  5. Powodzenia i cudownej zabawy:-) Z niecierpliwością czekam na fotorelacje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia zza kulis pewnie pokażę już wkrótce, a na efekty oficjalne trzeba będzie chwilkę poczekać

      Usuń
  6. Trzymam kciuki i czekam na relację. Na zdjęciach tyle cudeniek że sama nie wiem co bym wybrała i to nęci i to kusi, ale regał z pierwszego zdjęcia jest wspaniały nareszcie miałaby miejsce na mój księgozbiór wszystko byłoby elegancko w jednym miejscu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że regał skradł wiele serc. I wcale mnie to nie dziwi, bo jest wielki i naprawdę piękny :)
      pozdrowionka

      Usuń
  7. Marta fajnie, że to już - jestem bardzo ciekawa efektów, bo na pewno świetnie Wam poszło :) niesamowita płytkowa przygoda :) ściskam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo miło i twórczo. Jestem pewna, że efekty wam się spodobają. Postaram się wkrótce uchylić rąbka tajemnicy i pokazać kulisy sesji.

      Usuń
  8. Zdjęcia mebli można oglądać godzinami. Wszystkie się podobają, wszystkie fajnie pasowałyby do własnego domu... a projektantom przybywa pomysłów. Nawet przeciwne sobie style mają coś ciekawego do pokazania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz mi proszę jakiego producenta masz drzwi zewnętrzne.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...