wtorek, 18 lutego 2014

Motto na dziś


Miłego dnia!
Marta

11 komentarzy:

  1. U mnie było troszkę szaro i buro ale do Chin pojechałabym hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś raczej poodpoczywam, w podróz wybieram się dopiero w piątek, kierunek_ Suwalszczyzna :) i juz nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha dobre;) ja w pracy jak zawsze, ale już 19ty;) ale fajny konkurs zrobiłam, więc...:) zapraszam Martuś

    OdpowiedzUsuń
  4. niedalekie: spacer, kino. ale kto wie: może po drodze coś odkryję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki kop w cztery litery, przesilenie chyba daje znać i nic się nie chce :((

    OdpowiedzUsuń
  6. He,no aż takich wielkich planów ja niestety nie mam ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja do Chin raczej się nie wybieram, pod kocyk z knigą, owszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzis rano zastala mnie potworna mgla....dopiero kolo 15 zawitalo sloneczko :) milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym się wybrał do Chin chętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...