sobota, 13 lipca 2013

Róż i już

Przerabiam, mrożę, pakuję w słoiki, opisuję. Co? Lato ;)
Znowu przytaszczyłam z bazaru niezliczone ilości ciężkich toreb i teraz opychamy się sezonowymi owocami i młodymi warzywami. Część ląduje w brzuchu, a z części robię zapasy na zimę. Zastanawiam się tylko, czy zima w tym roku znowu będzie taka długa? Jeśli tak, to chyba mi się przetwory w spiżarni nie pomieszczą. Bo to, że się nie zmieszczą w zamrażalniku, jest niestety pewne :(

Dzisiaj na zdjęciach dominuje róż. Chyba tak na przekór ciemnym chmurom pędzącym po niebie. 





Jeśli u was też zrobiła się taka smętna pogoda, polecam koktajl jagodowo-malinowy. Skoro nie ma lata za oknem, to niech będzie chociaż na języku.  Niebo w gębie!

Miłego dnia!
Marta

6 komentarzy:

  1. a ja lubię taką pogodę jak dzisiaj, dobrze mi z nią było:)
    Koktajl wygląda bardzo smakowicie i z pewnością taki był, trzeba się cieszyć tymi darami lata, bo tak szybko mija...
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa co tam z tego lata pakujesz do tych słoików. Mam nadzieję, że jakiś post będzie poświęcony spiżarce! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl prezentuje się wyjątkowo apetycznie.Pozdrawiam.J

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm , ale pychotka! i ta tabliczka office:)
    buziaki i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychotka :) ja też magazynuję lato do słoików i butelek ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...