sobota, 29 czerwca 2013

Nurkowanie bez wody ;)

Stało się. Nie sądziłam, że to kiedyś nastąpi, ale jednak się stało... Zostałam nurkiem śmietnikowym. 
Ale po kolei. 
Jak wiadomo, w naszej mlekiem i miodem płynącej krainie szczęśliwości wszelakiej, ktoś postanowił zrobić śmieciową rewolucję. Nasza spółdzielnia, zatroskana o przyszłe dobro mieszkańców (którzy w większości mentalnie żyją jeszcze niestety w Austro-węgrzech i nie ogarniają tak skomplikowanych czynności jak  sprzątanie po swoich psach lub segregacja śmieci) postanowiła namówić ich do wielkiego sprzątania w imię mniejszych wydatków za wywóz śmieci w przyszłości i zrobiła osiedlową akcję wywozu gabarytów. Ruszyli więc sąsiedzi do piwnic i szybciutko zapełnili ustawione w ilościach hurtowych kontenery. 
Reszty historii łatwo się domyślić. Niechcący zajrzałam do pojemnika ustawionego pod naszym blokiem. A jak zajrzałam, to wyłowiłam gąsior na wino. A potem drugi. A potem zajrzałam do kilku kolejnych kontenerów pod innymi blokami :) A potem było mi już trochę wstyd i kilka kolejnych odpuściłam, czego - przyznaję - żałuję ;)


 Gąsiory zamieszkały sobie póki co w sypialni. Dołączyła do nich grafika z hasłem love is spoken here i piękny storczyk, którego wczoraj dostałam. Postanowiłam uwiecznić go na zdjęciu, ponieważ mam wątpliwy dar uśmiercania tych kwiatów i sądzę, że wkrótce będzie to po nim jedyny ślad.
Na półce możecie też dostrzec gliniany domek. Ma on dla mnie ogromną wartość sentymentalną. Mieszkałam przez jakiś czas we Francji, gdzie pracowałam jako wolontariuszka z dzieciakami niepełnosprawnymi intelektualnie. Był to dla mnie niesamowity czas, pełen przygód, nauki i nowych znajomości z ludźmi z całego świata. Mieszkałam w pięknym miejscu, na poddaszu malutkiego pałacyku, jakich wiele nad Loarą. I właśnie ten pałacyk dzieciaki postanowiły ulepić dla mnie i podarować na pamiątkę w dniu mojego wyjazdu. Widać moje wykuszowe okno :)



A butli mam już taki zbiór, że chyba najwyższa pora wziąć się za robienie nalewek, a nie tylko dekorowanie i dekorowanie :)

Miłego dnia!
Marta

13 komentarzy:

  1. Widzę że rewolucja śmieciowa przyniosła wiele korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ważna w ekologii jest zasada REUSE i RECYCLE :) Ty ją stosujesz :)
    A do tego jak wizualnie Twój dom korzysta na tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukiwania jak najbardziej się udały ;) Piękne znaleziska
    Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. No to rewolucja śmieciowa przydała się, łupy świetne chyba sama będę musiała na takie wybrać się;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Butle rewelacyjne! Jednak można skorzystać na tej rewolucji śmieciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla takich znalezisk warto czasem ponurkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pamiątka z Francji! Cała ta kompozycja z półeczkami- bardzo mi się podoba:-) U mnie też kiedyś na śmietniku leżał świetny obrazek i nie wzięłam i żałuję oczywiście...
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach a mnie się marzą takie gąsiory od dawna! cudne:))))))) i bardzo dobrze, że w śmieciobranie się zabawiłaś:) śliczne masz te białe półeczki! uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihihihii pewnie i ja nie przepuściłabym takiej okazji ;))) a domek cudowny .. Bardzo wzruszająca historia i tym większa pamiątka !! Ściskam Martuś !!

    OdpowiedzUsuń
  10. storczyki syntezuja przez korzenie, chyba trzeba im dawac przezroczyste doniczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam jednym tchem. Mi też się zdarza czasem coś przytachać do domu czy ogrodu a i sama stawiam koło kontenerów małe skarby, których nie lubię a które mogą ucieszyć kogoś innego. Historia domku bardzo wzruszająca. Pozdrawiam
    P.S. Owocowe wariacje w twoich postach pychota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znaleziska przecudne:) W usmiercaniu storczykow nie jestes osamotniona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słusznie! Bez sensu, gdyby miało się coś zmarnować! :)
    Dlatego też szkoda, że na większości osiedli śmietniki są zamykane na klucz. Bezdomni chętnie daliby drugie życie naprawdę wielu przedmiotom. A tak? Lecą na wysypisko...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...