piątek, 21 czerwca 2013

Lato, lato, lato czeka...

Mało mnie ostatnio w blogowym świecie. Postów brak, zdjęć brak, czasu brak. Za to wyrzutów sumienia mam aż w nadmiarze :) A wszystko dlatego, że w tygodniu pracujemy do późna, a w weekendy korzystamy z uroków lata. I wcale nie narzekamy na upały. Lepsze 34 stopnie w cieniu niż zima przez siedem miesięcy!
W poprzedni weekend byliśmy byliśmy znowu w Jurze. W takich okolicznościach przyrody relaksowałam się w promieniach zachodzącego słońca:




 Jutro bladym świtem wybieramy się do niewidzianego już dawno Wrocławia. W lato weekendów jest zdecydowanie za mało, a miejsc do odwiedzenia za dużo ;) 
I tym bardziej czasu na roboty domowe brak. Choć szykuje się większe przedsięwzięcie związane z łazienkami i moimi dzisiejszymi łupami ze wspomnianej niedawno lumpko-graciarni. Ale o tym na razie cicho sza ;) 
Póki co w domu zmieniają się tylko kwiaty, których jak zwykle jest u nas pełno. Powoli żegnam się z peoniami. Szkoda, bo to jedne z moich ulubionych kwiatów.



Uciekam pakować się na wyjazd. Obiecuję wkrótce nadrobić braki w fotorelacjach, zwłaszcza tych wnętrzarskich :)

Miłego dnia!
Marta

11 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie niesamowicie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także zauroczyło pierwsze zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem szerokiej drogi i miłego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne widoki .. Relaksuj się Kochana do woli i ładuj bateryjki na cały tydzień :)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wolę zimę zdecydowanie niż te upały, bardzo ciężko przeżyłam ostatnie dni...
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie magiczne;))
    Kocham lato i wszystko co z tą porą związane;)
    Mam nadzieję, że wyjazd udany;)
    Pozdrowienia i uściski
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Tez mam podobną butelachę,wykopaną z babcinego strychu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie u Ciebie! i te zdjęcia lata...ach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna zachwycam się Twoimi zdjęciami. Są przepiękne.
    W sprawie nr 1 i 2 będę pisała maila :)
    Dużo odpoczynku, niestety mam podobnie, za krótkie lato aby zajrzeć tam gdzie by się chciało.

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...